Tuesday, July 12, 2011

The End!


No more Australia! Homme siis lähen lennukile ja niipea tagasiteed ette võtta plaanis pole.
Nüüd tagantjärgi võib öelda, et üks veidramaid asju oli Franklandi tagasi minemine.. millegipärast arvasin, et pole imelik aga oli päris nõme. Samas oli töö seal kyll viimased 3 nädalat vist üks kergemaid, mis ma aussis teinud olen. Kuna ma olin väljas masinatel, mis töötasid kiiremini kui sees õli tegemine, siis oli mul iga 30 minuti peale umbes 10-15 minutit niisama istumist. Lõpuks sain ka vist kõik smokod ja lõunad, mis vahepeal põhjas kaduma läksid tasa tehtud. (Vb päev läbi traktoris raamatut lugeda polnud ka väga raske.)
Käisin Perthis ka lõpuks esimest korda imax kinos Transformereid vaatamas. Pilt oli küll päris suur ja selge ja 3d. Kui keegi vaatama läheb, siis ilmselgelt on filmi tipphetk umbes 10-20 minuti vahel (peale seda „ajaloolist“ sissejuhatust). Hiljem läheb asi veidi alla mäge.


M6ned juhuslikud videod ka!





Mõned juhuslikud veidrad ja vähem veidrad pildid, mida pole te vist veel n2inud.

P2ikese T6US Parmelias


Metallist ratturid Hydenis
Suitsetav Lobster

2 p2eva oli see mu t88riist, kui ma supervisor olin!
Sellega soitsin nii Grape harvesti, kui ka olive harvesti ajal


Vaade Freengrove tornist. Seal tagumistel t88tasime

Franklandi Stigi poolehoidjad


mmm.. dieet siit ma tulen!


Camperwan



?


Ford T kui ma ei eksi



Olla v6i mitte olla *selgituseks, vasakpoolne oli ja parempoolne s88di 2ra


Franklandi bussis6it


Kui palju k2rpseid oli

Kui veel vorsti s6in


Kui ma lahkusin, siis nemad ei lahkunud


Kui me oliivi 6li tegime Franklandis


Kui hiir mu siilc2pid k2tte sai.

Kui ma t88hoos olin


Kui mu t88autoks Subaru oli!


Ja nüüd siis Vietnam. Ma ei kujuta tegelikult ette kas ma siia kirjutan selle kohta üldse midagi või mitte. Tõenäoliselt on palju lihtsam kirjutada Facebooki vm sellist. Eks näis. Veel nägemist ei ütle.


No comments:

Post a Comment