Monday, March 28, 2011

Institutionalized

Lõpuks on „see“ käes. Lahkusin, arvatavasti igavesti, Franklandist. Üks pikk ajastu on lõppenud. Kohe ei oskagi midagi. Tunne, mis valdab on võib ühesõnaga kokku võtta: institutionalized (vaata filmi The Shawshank Redemption). Olin seal väikelinnas nii kaua, et tekib tunne, et ei teagi kuidas mujal maailmas, tsivilisatsioonis nagu ma seda enne teadsin, elada.


Morgan Freeman


Big Al

Hetkel olen Fremantlis Backbackeris Inn Freo. Perth (1.6m personit) sai nüüd suurimaks linnaks kus autoga sõtnud – lõpuks oli ikka kõigi keerulisem osa Fremantle ühesuunalistel orjenteeruda.

Veidi eelnevast. Nimelt oli viimane tööpäev vast nädal aega tagasi. Viimane nädal lükkus töö pidevalt edasi, kuna veinitootja lihtsalt ei tahtnud ega tahtnud marju seega vaja läks vaid ühte tiimi.

Eelmisel nädalavahetusel käisime Franklandi rallytiimiga oma enda Stigi aka Trevor aka 1 Harvesteri juht ringraja sõitu vaatamas. Tegemist ovaalse kujuga(kuid siiski 2 kurvi ja sirget omava) ringrajaga, mis on nn savi pinnasel. Sõidetu alla 5 ringi ja 3-4 sõitu. Kuna eelmine kord oli ta kõigis sõitudes võitjatelt peaaegu ringiga saanud, siis väga suuri lootusi me ta peale ei pannud. Aga ohimet, esimese sõidu ta võitis ja teisteski oli päris esimeste hulgas (kuna iga järgmine sõit toimus pööratud järjestuses oli tagant ette saamine keeruline).


2 comments:

  1. no nii, "sammud" tasapisi Eesti poole?:p

    ReplyDelete
  2. Nope:D. Või no mõni km olen hetkel lähemal kui vahepeal olin:D

    ReplyDelete